Sociální sítě

Facebook: připojení komentářů

K Bitrix24 můžete připojit komentáře z vaší Facebookové stránky a odpovídat na ně u svých postů přímo v Bitrix24 Massengeru.

Klikněte na Facebook: Comments v sekci Contact Center.

Zvolte komunikační kanál se který chcete propojit Facebook komentáře a klikněte na tlačítko Connect.

Přihlaste se ke svému Facebook účtu kliknutím na tlačítko Log in a vyplněním přihlašovacích informací.

Vyberte Facebookovou stránku kterou chcete připojit a klikněte na Connect.

Nyní je vaše Facebooková stránka připojena k Bitrix24.

Jak to funguje

Klient zanechá komentář na vašem příspěvku na Facebooku.

V Bitrix24 obdržíte zprávu a rovou můžete na komentář odpovědět.

Vaše odpověď se poté zobrazí jako komentář na Facebooku.

Pokud klient není nalezen ve vaší CRM databázi, vytvoří se nový lead (automaticky nebo manuálně, záleží na vašem nastavení open channel settings).

Facebook: připojení zpráv

Propojte si Facebook s Bitrix24 a odpovídejte na zprávy z Facebooku v Bitrix24 Messengeru.

V sekci Contact Center klikněte na Facebook

Zvolte open channel který chcete propojit s Facebookem a klikněte na tlačítko Connect.

Přihlaste se ke svému Facebook účtu kliknutím na tlačítko Log in a vyplněním přihlašovacích informací.

Vyberte Facebookovou stránku kterou chcete připojit a klikněte na Connect.

Nyní je váš Facebook připojen k Bitrix24.

Jak to funguje

Když klient klikne na vaší stránce na odeslání zprávy a napíše vám skrze facebook messenger.

Vy obdržíte zprávu ve svém Bitrix24 Messengeru a můžete zde zákazníkovi rovnou odpovědět.

Pokud klient není nalezen ve vaší CRM databázi, vytvoří se nový lead (automaticky nebo manuálně, záleží na vašem nastavení open channel settings).

Instagram: připojení komentářů

Připojte vaší Facebookovou stránku s Bitrix24 a zpracovávejte komentáře na Instagramu ve vašem účtu Bitrix24.

Zde jsou některé funkce které získáte když si propojíte svůj Instagram účet s Bitrix24:

  • můžete v reálném čase odpovídat na komentáře přímo v Bitrix24
  • Klienti jsou přidání automaticky do CRM

Pro připojení Instagramu do Bitrix24 potřebujete Facebookovou stránku a Instagramový obchodní účet.

Jak připojit Instagramový účet k vaší facebookové stránce

Předtím než připojíte svůj Instagramový profil s Facebookovou stránkou se ujistěte že je instagramový profil osobní. Pokud si nejste jistí jaký typ účtu máte, přečtěte si tento článek.

Otevřete vaší Facebookovou stránku a klikněte na Nastavení > Instagram. Poté klikněte na tlačítko Connect Account.

Po přihlášení k vašemu účtu se z osobního účtu Instagramu stane účet obchodní. Přidejte informace o své firmě.

Obchodní účet Instagramu může být připojen pouze k jedné facebookové stránce. Pokud tedy chcete připojit svůj Instagram k jiné stránce, musíte jej nejdříve odpojit od stávající.

Jak připojit Instagramový obchodní účet k Bitrix24

Nyní můžete připojit svůj Instagram k Bitrix24

Přihlaste se k Facebookové stránce jako administrátor.

Otevřete sekci Contact Center > klikněte na Instagram Business > zvolte open channel > přidejte uživatele do fronty a klikněte na Connect.

Klikněte na Log in.

Zvolte Facebookovou stránku ke které jste svůj Instagram připojili a klikněte na Connect.

Nyní je váš Instagram připojen k Bitrix24

Jak to funguje

Zákazník přidá komentář na váš příspěvek na Instagramu.

Uživatel z fronty dostane tuto zprávu v Bitri24 Messengeru a může odsud komunikovat s klientem. Historie zpráv se ukládá do Bitrix24 CRM. Pokud se jedná o nového zákazníka vytvoří se automaticky nový lead.

Updated on Červen 6, 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment