Možnosti telefonie

Rent a Number (Pronajmutí čísla)

Pronajměte si číslo a získejte neomezený počet příchozích linek a přístup k rozšířené konfiguraci nastavení (nahrávání hovorů, CRM integrace, apod.). Pronajaté číslo můžete také využít jako základní číslo které se bude zobrazovat u odchozích hovorů.

Jak na to?

Jděte do Telephony > Connection a klikněte na Rent a number.


Zvolte svou zemi, dostupný typ čísla a váš region.

V současné době je jedinným dostupným typem čísla pro Českou Republiku Local (lokální)

Poté bude systém požadovat aby jste nahrály dodatečné dokumenty (jméno, adresu, důkaz o adrese (př: účet za elektřinu)) kliknutím na tlačítko upload verification documentation. Zde vyplňte všechna povinná pole a poté dejte Submit. Poté co se vám na Rent Phone Number zobrazí tlačítko Rent si můžete jeho stisknutím číslo pronajmout.


Zde je seznam možností které získáte pronajmutím čísla u Bitrix24.
– neomezený počet linek pro příchozí hovory
– neomezený počet příchozích hovorů pro každou linku
– vnitřní rozšíření pro vaše zaměstnance
– nastavitelná pravidla pro příchozí hovory
– upozornění na ztracené hovory
– nahrávání telefonické komunikace
– statistiky příchozích, odchozích a zmeškaných hovorů
– detailní statistiky pro každý hovor
– IVR
– CRM integrace
– možnost připojit fyzický telefon

Připojení pomocí SIP konektoru

Cloud PBX

Modul SIP Connector vám umožní připojit PBX hostovanou na cloudu k Bitrix24 (k jednomu účtu nemůže být připojeno více jak 10PBX). Bitrix24 se k ústředně chová jako SIP zařízení.

Office PBX

K Bitrix24 můžete připojit také svou office PBX (neomezený počet office PBX může být připojen k vašemu účtu).

PBX

Bitrix vám také dá volné minuty na provedení hovorů za účelem otestování funkcionality. Pokud máte v plánu využívat vaší PBX pro odchozí hovory, musíte si koupit licenci a to kliknutím na tlačítko Buy SIP-connector.

Důležité:
– Stačí když si koupíte pouze jeden SIP-connector, nehledě na to kolik SIP PBX chcete připojit.
– SIP-connector musí být zakoupen zvlášť a jeho cena není započtena v Telephony balance.

Propojení ústředny s Bitrix24 pomocí REST API

Pokud nemáte zájem o přímé propojení vaší ústředny s Bitrix24. Můžete zvolit integraci pomoci API. Kdy vaše ústředna komunikuje se systémem pomocí API rozhraní, telefonická komunikace samotná probíhá přímo přes ústřednu. Veškeré nastavení IVR či fronty se provádí přímo na ústředně.

Rozdíly mezi možnostmi připojení PBX

  • Připojit PBX pomocí SIP connectoru: Všechny možnosti Bitrix telefonie jsou dostupné. Příchozí hovory jsou zdarma a váš provider vám účtuje za odchozí hovory. Za používání SIP konektoru se vám účtuje měsíčně. Své hovory můžete provádět skrze prohlížeč, desktopovou aplikaci nebo mobilní aplikaci.
  • Připojení PBX pomocí REST API: Vaše PBX směruje hovory a zpracovává hlasový provoz. V porovnání se SIP připojením, REST API poskytuje rychlejší a kvalitnější připojení.
    • Pokud se rozhodnete pro tuto možnost jsou vám k dispozici tyto možnosti:
      • Volání z prohlížeče, desktopové aplikace nebo z mobilní aplikace
      • Přepis hovoru
    • Tyto možnosti jsou ze základu podporovány, ale mohou být nedostupné v určitých aplikacích nebo nemusejí být podporované vaším poskytovatelem:
      • Nahrávání telefonátů
      • Zavolání zpět
      • Zvolit specifické telefonní číslo jako zdroj leadu v CRM

Jak připojit PBX pomocí REST API

Otevřete sekci Telephony a v záložce Connection klikněte na sekci Telephony integrations.


Vyberte si aplikaci a klikněte na VIew > Install. Poté následujte instrukce vývojářů.


Návod k instalaci může být nalezen v záložce Install v popisku aplikace.

Updated on Březen 28, 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment