1. Home
  2. Komunikace
  3. Webmail
  4. Ukládání konceptu na kartu dealu

Ukládání konceptu na kartu dealu

Pokud zahájíte komunikaci s klientem z karty dealu a v této komunikaci dále pokračujete prostřednictvím vašeho gmailu, setkáte se s tímto problémem

Po rozepsání zprávy v gmailu se vždy vytvoří koncept zprávy. Pokud máte v bitrix24 synchronizovanou složku konceptů, koncept rozepsané zprávy se uloží do karty emailu a bude se tvářit jako odeslaná zpráva. 

Řešením tohoto problému je vypnout synchronizaci složky konceptů.

Pozor! Toto řešení v současné době není funkční. Jeho opravení je nyní řešeno s podporou Bitrix24.

Pokud to pro vás představuje velký problém můžete jej alespoň do té doby než bude opraven vyřešit odpojením složky Všechny zprávy.

Updated on Květen 10, 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment