Rent a Number (Pronajmutí čísla)
Pronajměte si číslo a získejte neomezený počet příchozích linek a přístup k rozšířené konfiguraci nastavení (nahrávání hovorů, CRM integrace, apod.). Pronajaté číslo můžete také využít jako základní číslo které se bude zobrazovat u odchozích hovorů.
Jak na to?
Jděte do Telephony > Connection a klikněte na Rent a number.
Zvolte svou zemi, dostupný typ čísla a váš region.
Poté bude systém požadovat aby jste nahrály dodatečné dokumenty (jméno, adresu, důkaz o adrese (př: účet za elektřinu)) kliknutím na tlačítko upload verification documentation. Zde vyplňte všechna povinná pole a poté dejte Submit. Poté co se vám na Rent Phone Number zobrazí tlačítko Rent si můžete jeho stisknutím číslo pronajmout.
Připojení pomocí SIP konektoru
Cloud PBX
Modul SIP Connector vám umožní připojit PBX hostovanou na cloudu k Bitrix24 (k jednomu účtu nemůže být připojeno více jak 10PBX). Bitrix24 se k ústředně chová jako SIP zařízení.
Office PBX
K Bitrix24 můžete připojit také svou office PBX (neomezený počet office PBX může být připojen k vašemu účtu).
PBX
Bitrix vám také dá volné minuty na provedení hovorů za účelem otestování funkcionality. Pokud máte v plánu využívat vaší PBX pro odchozí hovory, musíte si koupit licenci a to kliknutím na tlačítko Buy SIP-connector.
Propojení ústředny s Bitrix24 pomocí REST API
Pokud nemáte zájem o přímé propojení vaší ústředny s Bitrix24. Můžete zvolit integraci pomoci API. Kdy vaše ústředna komunikuje se systémem pomocí API rozhraní, telefonická komunikace samotná probíhá přímo přes ústřednu. Veškeré nastavení IVR či fronty se provádí přímo na ústředně.
Rozdíly mezi možnostmi připojení PBX
- Připojit PBX pomocí SIP connectoru: Všechny možnosti Bitrix telefonie jsou dostupné. Příchozí hovory jsou zdarma a váš provider vám účtuje za odchozí hovory. Za používání SIP konektoru se vám účtuje měsíčně. Své hovory můžete provádět skrze prohlížeč, desktopovou aplikaci nebo mobilní aplikaci.
- Připojení PBX pomocí REST API: Vaše PBX směruje hovory a zpracovává hlasový provoz. V porovnání se SIP připojením, REST API poskytuje rychlejší a kvalitnější připojení.
- Pokud se rozhodnete pro tuto možnost jsou vám k dispozici tyto možnosti:
- Volání z prohlížeče, desktopové aplikace nebo z mobilní aplikace
- Přepis hovoru
- Tyto možnosti jsou ze základu podporovány, ale mohou být nedostupné v určitých aplikacích nebo nemusejí být podporované vaším poskytovatelem:
- Nahrávání telefonátů
- Zavolání zpět
- Zvolit specifické telefonní číslo jako zdroj leadu v CRM
- Pokud se rozhodnete pro tuto možnost jsou vám k dispozici tyto možnosti:
Jak připojit PBX pomocí REST API
Otevřete sekci Telephony a v záložce Connection klikněte na sekci Telephony integrations.
Vyberte si aplikaci a klikněte na VIew > Install. Poté následujte instrukce vývojářů.
Návod k instalaci může být nalezen v záložce Install v popisku aplikace.