Bitrix24 widget slučuje všechny možné digitální komunikační kanály s vaším klientem ve vašem účtu Bitrix24: chaty, formuláře a možnost callback. Klient si může zvolit kteroukoliv z výše zvolených možností a skrze ní vás kontaktovat. Zde jsou některé výhody které vám widget přináší:
- Live chat, callback, CRM formuláře – vše co potřebuje pro udržení kontaktu se zákazníkem.
- Widget vylepší celkovou konverzi stránky a navíší prodeje.
- Tlačítko widgetu se bude zobrazovat na stránce
Nastavení widgetu
Pro nastavení widgetu přejděte do CRM > More > Website widget.
Standardní widget je již v Bitrixu předem vytvořený a uživatelé s administrativním oprávněním jej mohou upravit podle svých potřeb. Můžete také vytvořit widget zcela nový.
Poté co vyplníte a uložíte formulář, můžete vložit kód widgetu na vaší stránku. Ten získáte kliknutím na tlačítko Embed code.
Jak vytvořit widget
Pro vytvoření nového widgetu klikněte na tlačítko Create widget.
Formulář na vytvoření widgetu se otevře ve vysouvacím okně.
Nastavení widgetu vám umožňuje zapnout buď zvolené nebo všechny možnosti. Ikona widgetu, barva pozadí a pozice na stránce mohou být také konfigurovány na této stránce.
Dále zde můžete nastavit tyto funkce:
- Jazyk widgetu
- Zdali se má widget zobrazovat na mobilních zařízeních
- Ve Working Time Preferences můžete určit aby se widget zobrazoval pouze v pracovní hodiny
- Zvolit stránku na které se má každá jednotlivá funkce widgetu zobrazit
- Nastavit automatickou uvítací zprávu
Jak smazat widget
Odstranit můžete pouze vámi vytvořené widgety. Předinstalované widgety smazat nelze. Pro smazání widgetu klikněte na ikonu křížku.